Selveri 2022. aasta müügituli kasvas 4,7% ning ettevõte tunnistab enda majandusaasta aruandes, et müügitulu kasv oli turusegmendi keskmisest aeglasem. Vaatamata sellele tehti möödunud aastal rekordtulemus.

- Selveri juht Kristi Lomp
- Foto: Liis Treimann
„Hoolimata aina tihenevast konkurentsist on Selveri klient jäänud meile lojaalseks. Oleme selle eest väga tänulikud – see on tunnustus väga heast poepidamisest ja kinnitus, et Selveri äristrateegia on tugev,“ kommenteeris möödunud aasta majandustulemusi Selveri tegevjuht Kristi Lomp. Ta lisas, et väga laia premium-valiku, suurima kodumaise kauba sortimendi ja rikkaliku värske, lahtise ning valmistoidu pakkujana on nad tõstnud lati Eesti jaekaubandusturul kõrgusesse, mida piiratud sortimendi ja tundmatute kaubamärkidega ületada ei ole võimalik. „Eesti klient hindab endiselt kvaliteeti eelistades Eesti tootjate toitu.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.