Alates juunist juhib Selveri ostuosakonda pikaaegse kaubanduse kogemusega Teelika Šutov, kelle sõnul on suurimaks väljakutseks see, mis toimub iga päev nende ümber ning kas inimesed saavad nende pakutavat endale lubada.
Coop Eesti ostudirektor Oliver Rist tunnistas uuringufirma NielsenIQ Eesti korraldatud tarbijate trendide seminaril 2023, et Coopi edulugu seguneb tänaseks päevaks nutulauluga.
Eelmisel nädalal lõppes Priit Petersoni töösuhe Rahva Raamatuga. Tema tööalases karjääris on käsil uue peatüki kirjutamine. Peterson jagas meiega aga mõtteid, millised olid peaaegu kahe ja poole aasta jooksul Rahva Raamatust saadud kogemused ja õppetunnid.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.