Tallinna Kaubamaja 2023. aasta teise kvartali müügitulu oli 242,5 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 13,8%. Grupi 2023. aasta teise kvartali puhaskasum oli 12,8 miljonit eurot, mis oli 20,5% kõrgem eelmise aasta sama perioodi kasumist.
„Teises kvartalis müügitulu kasv jätkus, samas nägime ka klientide kindlustunde kahanemist ja mahulise tarbimise vähenemist. Müügitulu kasvu vedas eelkõige hinnatõus, mis jõudis nüüd väljamüügihindadesse," kommenteeris TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Ta lisas, et võimalikud maksutõusud, kiire inflatsioon ja ebastabiilne majanduskeskkond peegeldusid kohe tarbijakäitumises, kuid praeguseks on tarbijate kindlustunne mõnevõrra taastunud. "Näeme, et meie klientide ostuotsused on kaalutletud ja läbimõeldud, samas hinnatakse endiselt kvaliteeti,“ rääkis Puusepp. Tema sõnul on TKM Grupi kasumipositsiooni tugevdanud aasta jooksul tehtud jõulised kokkuhoiumeetmed ja 2022. aasta kõrge energiahindade võrdlusbaas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.