• 13.07.23, 09:44

Tallinna Kaubamaja kasvatas teises kvartalis kasumit üle 20 protsendi

Tallinna Kaubamaja 2023. aasta teise kvartali müügitulu oli 242,5 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 13,8%. Grupi 2023. aasta teise kvartali puhaskasum oli 12,8 miljonit eurot, mis oli 20,5% kõrgem eelmise aasta sama perioodi kasumist.
Tallinna Kaubamaja kasvatas teises kvartalis kasumit üle 20 protsendi
  • Foto: Liis Treimann
„Teises kvartalis müügitulu kasv jätkus, samas nägime ka klientide kindlustunde kahanemist ja mahulise tarbimise vähenemist. Müügitulu kasvu vedas eelkõige hinnatõus, mis jõudis nüüd väljamüügihindadesse," kommenteeris TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Ta lisas, et võimalikud maksutõusud, kiire inflatsioon ja ebastabiilne majanduskeskkond peegeldusid kohe tarbijakäitumises, kuid praeguseks on tarbijate kindlustunne mõnevõrra taastunud. "Näeme, et meie klientide ostuotsused on kaalutletud ja läbimõeldud, samas hinnatakse endiselt kvaliteeti,“ rääkis Puusepp. Tema sõnul on TKM Grupi kasumipositsiooni tugevdanud aasta jooksul tehtud jõulised kokkuhoiumeetmed ja 2022. aasta kõrge energiahindade võrdlusbaas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele