„Teises kvartalis müügitulu kasv jätkus, samas nägime ka klientide kindlustunde kahanemist ja mahulise tarbimise vähenemist. Müügitulu kasvu vedas eelkõige hinnatõus, mis jõudis nüüd väljamüügihindadesse," kommenteeris TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Ta lisas, et võimalikud maksutõusud, kiire inflatsioon ja ebastabiilne majanduskeskkond peegeldusid kohe tarbijakäitumises, kuid praeguseks on tarbijate kindlustunne mõnevõrra taastunud. "Näeme, et meie klientide ostuotsused on kaalutletud ja läbimõeldud, samas hinnatakse endiselt kvaliteeti,“ rääkis Puusepp. Tema sõnul on TKM Grupi kasumipositsiooni tugevdanud aasta jooksul tehtud jõulised kokkuhoiumeetmed ja 2022. aasta kõrge energiahindade võrdlusbaas.