• 31.07.23, 11:16

Lidl langetab veel enam kui 300 toote hindasid

Lidl Eesti otsustas langetada täiendavalt enam kui 300 igapäevaselt kasutatava toote hindu ning laiendab vastavalt tootevalikut regulaarselt, täites nii oma lubadust pakkuda ostjale parimat hinda igapäevaselt, mitte ainult kampaaniate raames. Esmatarbekaupade kättesaadavuse tõstmiseks langetatakse hindu kuni 30% võrra.
Lidl langetab veel enam kui 300 toote hindasid
Värske hinnalangetus toimub nii piimatoodete, jahutoodete, liha, kohvi, külmutatud toodete kui mitmesuguste kuivainete kategooriates, lisaks laieneb see ka majapidamistarvetele ja muudele kaupadele, mida kodumajapidamised igapäevaselt vajavad.

Seotud lood

Uudised
  • 27.06.23, 13:28
Lidl langetas kümnendiku toodete hindu, kärped puudutavad kõiki kategooriaid
Lidl Eesti värsked hinnakärped puudutavad ligikaudu kümnendikku kogu Lidli kaupluste püsisortimendist. Ettevõte on juunikuu jooksul langetanud kõigis oma kauplustes paljude toodete hindu kuni 30 protsendi võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele