Lidl Eesti värsked hinnakärped puudutavad ligikaudu kümnendikku kogu Lidli kaupluste püsisortimendist. Ettevõte on juunikuu jooksul langetanud kõigis oma kauplustes paljude toodete hindu kuni 30 protsendi võrra.

- Lidl kindlustab uue hinnalangusega veelgi oma staatust Eesti soodsaimate hindadega jaekauplejana.
- Foto: Lidl
Hinnalangus toimub kõigis kaubakategooriates, kaasa arvatud piima- ja lihatooted, õli, kuivained, maiustused ning mitmed tööstuskaubad. Sellega kindlustab Lidl Eesti veelgi oma staatust Eesti soodsaimate hindadega jaekauplejana.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Poes käib praktiliselt iga täiskasvanud inimene – olgu selleks siis füüsiline kauplus või e-keskkond. Praegu on märgata trendina turu kerget jahenemist, sest hinnatundlikkus on tõusnud, suuremaid oste mõeldakse põhjalikumalt läbi. Sellele vaatamata tehakse aktiivselt oste e-kauplustest ning otsitakse ka sooduskampaaniaid. Loe, mida turuosalised räägivad praeguse olukorra kohta.
Hoolimata digiajastust saavad eestlased jätkuvalt enim infot kaubanduse pakkumiste kohta paberil kliendilehest. Suurem osa eestlastest pole aga ühelegi poeketile lojaalsed ning liiguvad oste tegema just parima pakkumise tegija juurde.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.