Kliendileht mõjutab jätkuvalt kliendi ostuotsust kõige enam
Hoolimata digiajastust saavad eestlased jätkuvalt enim infot kaubanduse pakkumiste kohta paberil kliendilehest. Suurem osa eestlastest pole aga ühelegi poeketile lojaalsed ning liiguvad oste tegema just parima pakkumise tegija juurde.
Erlend Villems tutvustas värsket uuringut. Foto: KARLI SAUL
„Inflatsioon on meil jätkuvalt kõrge. Langust võime ilmselt näha selle aasta neljandas kvartalis,“ ütles NielsenIQ Eesti ärijuht Erlend Villems ostjate trendide kohta tehtud uuringut tutvustades. „Võrreldes eelmise aastaga tõusis eestlaste keskmine kulu toidule 17 protsenti. Inimesed küll kulutasid rohkem, aga palgad ei tõusnud nii kiiresti.“
Veebruaris asus Maxima Eesti etteotsa Kristina Mustonen, kelle sõnul pole õiged uuringute tulemused, mille järgi jaekettidest just Maxima kaotas Lidli tulemisega kõige rohkem kliente. Enda pere nädala ostukorvi Mustonen samuti Lidlist ei täidaks.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.