Kliendileht mõjutab jätkuvalt kliendi ostuotsust kõige enam
Hoolimata digiajastust saavad eestlased jätkuvalt enim infot kaubanduse pakkumiste kohta paberil kliendilehest. Suurem osa eestlastest pole aga ühelegi poeketile lojaalsed ning liiguvad oste tegema just parima pakkumise tegija juurde.
„Inflatsioon on meil jätkuvalt kõrge. Langust võime ilmselt näha selle aasta neljandas kvartalis,“ ütles NielsenIQ Eesti ärijuht Erlend Villems ostjate trendide kohta tehtud uuringut tutvustades. „Võrreldes eelmise aastaga tõusis eestlaste keskmine kulu toidule 17 protsenti. Inimesed küll kulutasid rohkem, aga palgad ei tõusnud nii kiiresti.“
Veebruaris asus Maxima Eesti etteotsa Kristina Mustonen, kelle sõnul pole õiged uuringute tulemused, mille järgi jaekettidest just Maxima kaotas Lidli tulemisega kõige rohkem kliente. Enda pere nädala ostukorvi Mustonen samuti Lidlist ei täidaks.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.