Ilusõpradel on taas põhjust rõõmustada, sest Kristiine keskuses taasavas oma uksed I.L.U. pood. I.L.U. ilupoodide kett on oluliselt uuendanud oma kaupluste kontseptsiooni, sortimenti ja brändingut.
“Uuendatud poes on tähelepanu pööratud jätkusuutlikele ja säästlikele lahendustele – plakatid ja valguskastid on vahetunud digiekraanide vastu, täielikult on üle mindud LED-valgustusele ning ehituses kasutatud materjalide valikul on silmas peetud loodussõbralikkust,” rääkis I.L.U. tegevdirektor Anne-Liis Ostov.
I.L.U. ilupoodide kett on oluliselt uuendamas oma kaupluste kontseptsiooni, sortimenti ja brändingut. 15. septembril avati esimene täielikult uuenenud ilupood Pärnu Keskuses. Oktoobri alguses avatakse brändi flag-ship kauplus Tallinnas Rocca al Mare Keskuses, tulevikus on plaanis uuendused läbi viia kõikides I.L.U. kauplustes.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.