Ilusõpradel on taas põhjust rõõmustada, sest Kristiine keskuses taasavas oma uksed I.L.U. pood. I.L.U. ilupoodide kett on oluliselt uuendanud oma kaupluste kontseptsiooni, sortimenti ja brändingut.
“Uuendatud poes on tähelepanu pööratud jätkusuutlikele ja säästlikele lahendustele – plakatid ja valguskastid on vahetunud digiekraanide vastu, täielikult on üle mindud LED-valgustusele ning ehituses kasutatud materjalide valikul on silmas peetud loodussõbralikkust,” rääkis I.L.U. tegevdirektor Anne-Liis Ostov.
I.L.U. ilupoodide kett on oluliselt uuendamas oma kaupluste kontseptsiooni, sortimenti ja brändingut. 15. septembril avati esimene täielikult uuenenud ilupood Pärnu Keskuses. Oktoobri alguses avatakse brändi flag-ship kauplus Tallinnas Rocca al Mare Keskuses, tulevikus on plaanis uuendused läbi viia kõikides I.L.U. kauplustes.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.