Augustis liitus Forus Taxi meeskonnaga Urmas Kamdron, kes äriklientide valdkonnajuhina hakkab muutma taksoteenust täpsemaks, kvaliteetsemaks ja personaalsemaks.

- Urmas Kamdron
- Foto: Gerald Issupov
Urmas Kamdron on 20 jooksul aasta juhtinud erinevate ettevõtete müügi- ja turundusprotsesse ning omab kogemust nii Eesti tööstuses, IT-arenduses kui ka rahvusvahelistes tehnoloogiaettevõtetes. Ta on konsultandina aidanud kümneid Eesti ettevõtteid müügi- ja teenindusprotsesside parendamisel, näiteks Oracle, Bestnet, Icefire, Chekout.com. Lisaks on Kamdron tuntud raadiosaatejuht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.