• 05.09.23, 13:19

IKEA äri veereb kui lihapall

Mööblitootjate- ja müüjate konkurentsiraportist selgub, et IKEA korjab kokku kõik turul oleva raha, märkis Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
IKEA avamine
  • IKEA avamine
  • Foto: Liis Treimann
Kui juba eelmisel aastal oli selge, et IKEA on konkurendid kaugele selja taha jätnud, siis sel aastal võib öelda, et seda trendi pole muutnud miski. "Ikea müügitulu oli eelmisel aastal 44,5 miljonit eurot ning kuna IKEA majandusaasta tulemused alles tulevad, siis saame siin veel mehist minekut näha," toob Äripäeva hommikuprogrammis välja Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele