Mööblitootjate- ja müüjate konkurentsiraportist selgub, et IKEA korjab kokku kõik turul oleva raha, märkis Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

- IKEA avamine
- Foto: Liis Treimann
Kui juba eelmisel aastal oli selge, et IKEA on konkurendid kaugele selja taha jätnud, siis sel aastal võib öelda, et seda trendi pole muutnud miski. "Ikea müügitulu oli eelmisel aastal 44,5 miljonit eurot ning kuna IKEA majandusaasta tulemused alles tulevad, siis saame siin veel mehist minekut näha," toob Äripäeva hommikuprogrammis välja Äripäeva konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.