Kakskümmend aastat tagasi pereettevõttena asutatud frantsiis Pizzakiosk leidis uue omaniku. Ettevõtte omanikuks sai Fesmer OÜ, mis enne tehingut opereeris kuut Pizzakioski toitlustuskohta frantsiisilepingu alusel.

- Pizzakiosk Tallinnas Soo tänaval.
- Foto: Andras Kralla
Ettevõtte senised omanikud, Kurre ja Riina Ehrnsten ehitasid 20 aastaga üles 31 söögikohast koosneva võrgustiku üle Eesti, töötades välja universaalse ja eduka kontseptsiooni, mida frantsiisilepingu alusel opereerisid 18 koostööpartnerit. Kurre Ehrnsten: „Pizzakiosk on hinge ja südamega arendatud pereettevõtte ja meile oli väga oluline, et äritegevus leiaks omaniku, kes oskab seni tehtut vääriliselt hinnata ja seda edasi arendada. Usun, et andsime Pizzakioski headesse kätesse.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.