Topauto avas Tallinnas Sõpruse puiesteel uue kontseptsiooniga autosalongi CUPRA Garage, mis hakkab eksklusiivselt müüma CUPRA brändi sõidukeid. CUPRA Garage eristub traditsioonilistest autosalongidest oma interjööri, teeninduse ja interaktiivsuse poolest.

- CUPRA Garage on alles teine sarnane salong kogu Baltikumis.
- Foto: Marko Paloveer
"CUPRA on automargina sõiduk, mille omanik soovib olla julge, eristuv ning nautida elu täiel rinnal. Uue kontseptsiooniga salong soovib just seda pakkuda. Koduse elutoa stiilis kujundatud müügialal on võimalik diivanil kohvi juua, süveneda multimeediaekraanide kaudu sõiduki omadustesse ning võtta CUPRA stiili tunnetuseks aega," selgitas Topauto juhatuse liige Aivar Unt. "Erilist rõhku oleme pannud interjööri loomisesse, et auto valimise ja ostmise protsess oleks igal sammul nauditav," lisas Unt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.