Autor: Sigrid Hiis • 31. oktoober 2023

Rimi Eesti ostujuht: inflatsioon on hakanud ka vegan-kaupasid närima

Kui 2022. aastal üldise müügimahtude languse taustal oli vegan-kategooria veel väikses tõusutrendis, siis 2023. aasta on näidanud ka selle kaubagrupi langust, tõdes Food Innovation Summitil Rimi Eesti ostujuht Talis Raak.
Rimi Eesti ostujuht ennustab, et lähitulevikus hinnavahe taimsete alternatiivide ja nii öelda tavatoidukaupade vahel väheneb ning seeläbi ei taju kliendid vegan-tooteid enam ka kui luksuskaupa.
Foto: Mihkel Maripuu

Põhilise müügimahtude languse põhjusena toob Raak välja klientide hinnatundlikkuse. „Üldise toidukorvi kallinemise tõttu vaatavad kliendid üha kriitilisemalt üle ka oma tarbimisharjumused. Rimis näeme, et kui 2022. aastal veel taimsete alternatiivide osas langust ei olnud, siis sel aastal märkasime müügimahtude vähenemist ka selles kaubakategoorias.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757