Saku Õlletehase juht Jaan Härms tõdeb, et tootmis- ja müügimahud on langenud kuna otseselt ollakse sõltuvuses sellest, kui hästi inimestel päriselt läheb.

- Härms rääkis, et Saku Õlletehase äri olemus on lihtne, seda on kerge prognoosida ja valdkond on stabiilne.
- Foto: Liis Treimann
"Peaksime müügihinda tõstma, aga seda ei ole lihtne teha, sest müük on elastne. Me ei taha väga hinda tõsta ja joogitööstus ongi hindade muutmises väga tagasihoidlik," kõneles Saku Õlletehase juht Jaan Härms. Ta lisas, et samal ajal kui toit on üsna palju kallinenud, on jookide hinnatõus jäänud poodides pigem tagasihoidlikuks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.