Saku Õlletehase juht Jaan Härms tõdeb, et tootmis- ja müügimahud on langenud kuna otseselt ollakse sõltuvuses sellest, kui hästi inimestel päriselt läheb.

- Härms rääkis, et Saku Õlletehase äri olemus on lihtne, seda on kerge prognoosida ja valdkond on stabiilne.
- Foto: Liis Treimann
"Peaksime müügihinda tõstma, aga seda ei ole lihtne teha, sest müük on elastne. Me ei taha väga hinda tõsta ja joogitööstus ongi hindade muutmises väga tagasihoidlik," kõneles Saku Õlletehase juht Jaan Härms. Ta lisas, et samal ajal kui toit on üsna palju kallinenud, on jookide hinnatõus jäänud poodides pigem tagasihoidlikuks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.