Ühes e-kaubanduse populaarsuse kasvuga tõuseb ka petturite hulk, kes nii kaupmehes kui kliendis võimalikku sihtmärki näeb. PayPali juht jagab nõuandeid, kuidas nii end kui oma kliente pettuste eest kaitsta.

- Foto: CardMapr.nl / Unsplash
PayPali e-kaubanduse indeksi järgi teeb 65% Euroopa tarbijatest veebist oste või makseid kord nädalas või sagedamini. Ajal, mil inimesed kasutavad üha rohkem internetti, kohandavad ka petturid oma raha välja petmise tehnikaid ja meetodeid, et enda tegevusi paremini sihtida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.