Ühes e-kaubanduse populaarsuse kasvuga tõuseb ka petturite hulk, kes nii kaupmehes kui kliendis võimalikku sihtmärki näeb. PayPali juht jagab nõuandeid, kuidas nii end kui oma kliente pettuste eest kaitsta.

- Foto: CardMapr.nl / Unsplash
PayPali e-kaubanduse indeksi järgi teeb 65% Euroopa tarbijatest veebist oste või makseid kord nädalas või sagedamini. Ajal, mil inimesed kasutavad üha rohkem internetti, kohandavad ka petturid oma raha välja petmise tehnikaid ja meetodeid, et enda tegevusi paremini sihtida.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.