• 28.11.23, 14:53

Circle K personalidirektor: müüja-klienditeenindajate tööd tuleb väärtustada ja õiglaselt tasustada

Teenindus- ja jaemüügisektoris on palgatasemed üsna madalad jäädes omajagu alla Eesti keskmisele palgale. Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask tõdes, et hoolimata keerulisest majandusolukorrast, peavad tööandjad pingutama, et sektori palgad keskmisele järgi jõuaksid.
Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask tõdeb, et müüja-klienditeenindaja töö peaks olema üle sektori kõrgemalt väärtustatud.
  • Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask tõdeb, et müüja-klienditeenindaja töö peaks olema üle sektori kõrgemalt väärtustatud.
„Tegeleme pidevalt oma töökeskkonna ja juhtimiskultuuri arendamisega, et kõik Circle K töötajad tajuksid oma väärtust ettevõttes, sest ilma nendeta ei oleks ka ettevõtet. Selle juures on mõistagi oma osa ka töötasul,“ ütles Circle K Baltikumi personalidirektor ja juhatuse liige Piret Kask.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele