• 28.11.23, 11:18

Maaroos: järgmise aasta esimesed kvartalid teevad murelikuks

Kuigi Tallinna kaubanduskeskused olid möödunud nädala allahindluskampaania Musta Reede ajal inimestest pungil, siis mullusega võrreldes jäi külastatavus siiski alla, tõdeb Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos.
Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos.
  • Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos.
  • Foto: Andras Kralla
Cityconi Rocca al Mare ja Kristiine keskuste seekordne Musta Reede kampaania Must Laine kestis neljapäevast pühapäevani ning tõi võrreldes tavapärase nädalavahetusega kaasa 20-25% külastatavuse tõusu. "Küll aga eelmise aasta numbritega võrreldes jääme siiski veidi alla. Põhjuseks on ikkagi tarbijate kindlustunde langus ning asjaolu, et poodi tulles mõeldakse oma ostuotsused varasemast rohkem läbi. Kindlasti tehakse endiselt ka emotsioonioste, kuid nende osakaal on langenud," räägib Maaroos.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele