Kuigi Tallinna kaubanduskeskused olid möödunud nädala allahindluskampaania Musta Reede ajal inimestest pungil, siis mullusega võrreldes jäi külastatavus siiski alla, tõdeb Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos.

- Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos.
- Foto: Andras Kralla
Cityconi Rocca al Mare ja Kristiine keskuste seekordne Musta Reede kampaania Must Laine kestis neljapäevast pühapäevani ning tõi võrreldes tavapärase nädalavahetusega kaasa 20-25% külastatavuse tõusu. "Küll aga eelmise aasta numbritega võrreldes jääme siiski veidi alla. Põhjuseks on ikkagi tarbijate kindlustunde langus ning asjaolu, et poodi tulles mõeldakse oma ostuotsused varasemast rohkem läbi. Kindlasti tehakse endiselt ka emotsioonioste, kuid nende osakaal on langenud," räägib Maaroos.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.