• 28.11.23, 11:18

Maaroos: järgmise aasta esimesed kvartalid teevad murelikuks

Kuigi Tallinna kaubanduskeskused olid möödunud nädala allahindluskampaania Musta Reede ajal inimestest pungil, siis mullusega võrreldes jäi külastatavus siiski alla, tõdeb Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juht Kristjan Maaroos.
Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos.
  • Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos.
  • Foto: Andras Kralla
Cityconi Rocca al Mare ja Kristiine keskuste seekordne Musta Reede kampaania Must Laine kestis neljapäevast pühapäevani ning tõi võrreldes tavapärase nädalavahetusega kaasa 20-25% külastatavuse tõusu. "Küll aga eelmise aasta numbritega võrreldes jääme siiski veidi alla. Põhjuseks on ikkagi tarbijate kindlustunde langus ning asjaolu, et poodi tulles mõeldakse oma ostuotsused varasemast rohkem läbi. Kindlasti tehakse endiselt ka emotsioonioste, kuid nende osakaal on langenud," räägib Maaroos.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele