• 20.12.23, 10:52

Taaskasuta ja taaspaki: kuidas muuta jõulukinkide pakkimine jätkusuutlikumaks?

Jõuluperioodil kasvab hüppeliselt pakkematerjalide kasutamine. Eksperdid selgitavad, kuidas jõulude ajal teha jätkusuutlikumaid valikuid ning jagavad nippe nutikateks ja keskkonnasõbralikeks pakkimisvõimalusteks.
Viimastel aastatel on kogunud populaarsust furoshiki tüüpi ehk kangatüki sisse pakkimine, kusjuures kangas võib olla omakorda midagi praktilist ja seega kingituse üks osa.
  • Viimastel aastatel on kogunud populaarsust furoshiki tüüpi ehk kangatüki sisse pakkimine, kusjuures kangas võib olla omakorda midagi praktilist ja seega kingituse üks osa.
SEB korraldatud uuringust selgus, et 52% ehk iga teine Eestis elav inimene pakib jõulukingitused ise taaskasutades selleks juba olemasolevat pakkematerjali. 32% soetab kinkide pakkimiseks uue kinkepaberi või -koti. 8% uuringus osalenud eestimaalastest eelistab kingitusi üldse mitte pakkida ning 6% kasutab selleks poes või kaubanduskeskustes pakutavat teenust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele