Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson vaatab uude aastasse optimistlikult ning tõdeb, et kui kaheprotsendiline mahulangus asendub kolmeprotsendilise tõusuga, on juba väga hästi.

- Selveri äriarvestuse juhi Kristjan Andersoni sõnul ei ole märke, et kindlustunne oluliselt veel halveneks.
- Foto: Liis Treimann
Andersoni sõnul saavutas Selveri kampaaniatoodete müük oma ajaloolise kõrgpunkti. "Lisaks kampaaniatoodete eelistamisele on teine suur trend allahinnatud toodete eelistamine. 30-50 protsendilise soodustusega tooted, mille realiseerumistähtaeg läheneb, kaovad riiulitelt väga kiiresti," tõdeb Anderson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.