Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson vaatab uude aastasse optimistlikult ning tõdeb, et kui kaheprotsendiline mahulangus asendub kolmeprotsendilise tõusuga, on juba väga hästi.

- Selveri äriarvestuse juhi Kristjan Andersoni sõnul ei ole märke, et kindlustunne oluliselt veel halveneks. Foto: Liis Treimann
Andersoni sõnul saavutas Selveri kampaaniatoodete müük oma ajaloolise kõrgpunkti. "Lisaks kampaaniatoodete eelistamisele on teine suur trend allahinnatud toodete eelistamine. 30-50 protsendilise soodustusega tooted, mille realiseerumistähtaeg läheneb, kaovad riiulitelt väga kiiresti," tõdeb Anderson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.