Amserv on Pärnus tegutsenud juba 30 aastat. Eile pandi nurgakivi uuele esindusele, hoolimata segastest aegadest autoturul.
Amservi tegevjuhi Rene Vareki sõnul vastab uus Pärnu esindus Toyota ülemaailmsetele klienditeeninduse standarditele ning kaasaegsete müügi- ja teenindussalongide nõuetele. “Vastupidiselt suurele laienemisele ruutmeetrites keskendub uus hoone efektiivsemale ruumikasutusele, mis võimaldab kiiremat töövoogu ja paremat klienditeenindust,” lausus Varek.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.