• 08.02.24, 10:21

Bolt Marketi kliendid päästsid 33 tonni aeguvaid toidukaupu

Toidukaupade e-poe Bolt Marketi kasutajad on “Päästa mind” kategooria abil päästnud 80 tonni toitu, millest ligi 33 tonni päästsid just Eesti kliendid.
Bolt Marketi kasutajad on “Päästa mind” kategooria abil päästnud Eestis 33 tonni toitu. Foto: Bolt
  • Bolt Marketi kasutajad on “Päästa mind” kategooria abil päästnud Eestis 33 tonni toitu. Foto: Bolt
2022. aasta lõpust on Bolt Market julgustanud kliente võitlema toidu raiskamise probleemiga ja valima nende e-poest tooteid, mille säilivustähtaeg on peagi saabumas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele