• 15.02.24, 15:29

COOP: kampaaniad maksutõusu edasilükkamisest on petmine

Jaekettide kaks kuud kestnud reklaamikampaaniad käibemaksu tõusu hilinemisest või edasilükkamisest on olnud selge tarbijate petmine, ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla.
Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla
  • Coop Eesti juhatuse esimees Rainer Rohtla
  • Foto: Andras Kralla
Täna avaldatud Eesti Konjunktuuriinstituudi uuring annab COOP juhi Rainer Rohtla sõnul tegeliku pildi, kuidas on tegelikult toidukaupade hindu mõjutanud käibemaksu tõus. „Väga asjakohane ja kainestav oli täna hommikul kuulda objektiivset hinnangut turul tegelikult toimuva kohta. Viimasel kahel aastal oleme näinud, kuidas turunduses ja kliendikommunikatsioonis kasutatakse järjest rohkem tarbijaid eksitavaid võtteid – seda nii kauba eestimaise päritolu, erakordsete hinnasoodustuste kui ka näiteks käibemaksutõusu nn hilinemise näol,“ sõnas Rohtla.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele