• 15.02.24, 13:41

Solaris keskus: kriisiperiood oli suurim õpetaja

Solaris keskuse jaoks ei olnud möödunud aasta just lillepidu, kuid tulemusega jäädi rahule. Keskuse tulevikuplaane ja samas ka läbitud õppetunde lahkavad Solarise turundusjuht Kristin Lepikson ja kommunikatsioonijuht Andres Paomees II.
Solarise turundusjuht Kristin Lepikson ütleb, et Solaris soovib toetada Eesti disaini ja kultuuri.
  • Solarise turundusjuht Kristin Lepikson ütleb, et Solaris soovib toetada Eesti disaini ja kultuuri.
“2023 oli meie äritegevusele pigem hea aasta, käive kasvas majanduslikult keerulise aja kiuste,” kommenteeris Solaris keskuse turundusjuht Kristin Lepikson, kes samas rõhutas, et loomulikult ei taha nad jätta muljet, et aasta oleks ülemäära lihtne olnud - ka neile avaldasid mõju euribori tõus ja kinnisvarahindade langus.

Seotud lood

Uudised
  • 07.07.23, 10:10
Solarise toidukauplust ja Delice’i kaubamärki ootab ees täielik ümbersünd
Solarise keskuse toidukauplus Delice viiakse üle uuele, linnaturulikust ostukeskkonnast inspireeritud kontseptsioonile. Uuenenud kaubamärgi lansseerimine toimub septembris, mil avatakse täielikult värskenenud Delice Solaris.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele