• 23.02.24, 09:20

Tähtis õpiamps: mõista generatsioonide erinevusi teeninduses

Generatsioonidevahelisi erinevusi tuleb mõista ja tuleviku teeenindajad on multifunktsionaalsed isiksustehäkkerid. Tele2 teenindustreener Liis Jäger ja isiksuste arengutreener Kaido Kubri jagavad praktilisi näpunäiteid parimaks teeninduseks tänases päevas.
Kaido Kubri muugib lahti generatsioonidevahelised erinevused.
  • Kaido Kubri muugib lahti generatsioonidevahelised erinevused.
  • Foto: Raul Mee
Äripäeva saates “Teeninduse teejuht” selgitas Tele2 teenindajate enesearengut toetav juhendav coach Liis Jäger, et teenindaja peab mõistma generatsioonidevahelisi erinevusi. “Hea teenindus mõjutab vanemat inimest julgemalt ostma nutiseadet või tarbima internetti.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele