Tähtis õpiamps: mõista generatsioonide erinevusi teeninduses
Generatsioonidevahelisi erinevusi tuleb mõista ja tuleviku teeenindajad on multifunktsionaalsed isiksustehäkkerid. Tele2 teenindustreener Liis Jäger ja isiksuste arengutreener Kaido Kubri jagavad praktilisi näpunäiteid parimaks teeninduseks tänases päevas.
Kaido Kubri muugib lahti generatsioonidevahelised erinevused.
Foto: Raul Mee
Äripäeva saates “Teeninduse teejuht” selgitas Tele2 teenindajate enesearengut toetav juhendav coachLiis Jäger, et teenindaja peab mõistma generatsioonidevahelisi erinevusi. “Hea teenindus mõjutab vanemat inimest julgemalt ostma nutiseadet või tarbima internetti.”
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.