Tähtis õpiamps: mõista generatsioonide erinevusi teeninduses
Generatsioonidevahelisi erinevusi tuleb mõista ja tuleviku teeenindajad on multifunktsionaalsed isiksustehäkkerid. Tele2 teenindustreener Liis Jäger ja isiksuste arengutreener Kaido Kubri jagavad praktilisi näpunäiteid parimaks teeninduseks tänases päevas.
Kaido Kubri muugib lahti generatsioonidevahelised erinevused. Foto: Raul Mee
Äripäeva saates “Teeninduse teejuht” selgitas Tele2 teenindajate enesearengut toetav juhendav coachLiis Jäger, et teenindaja peab mõistma generatsioonidevahelisi erinevusi. “Hea teenindus mõjutab vanemat inimest julgemalt ostma nutiseadet või tarbima internetti.”
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.