• 04.03.24, 10:12

Klick: Jaanuar oli väga-väga halb, olime pohmellis

Jaanuari halb tulemus oli mõneti õigustatud, sest detsember oli üle ootuste hea, olime jaanuaris kerges pohmellis, ütles Klick Eesti AS juhatuse liige Kaire Koik.
Klicki tulemused 2023. aasta detsembris olid rekordilised, jaanuaris aga vastupidised.
  • Klicki tulemused 2023. aasta detsembris olid rekordilised, jaanuaris aga vastupidised.
  • Foto: Erik Prozes
“Pohmelli” tekitas detsember, mis oli üle ootuste hea. “Tegime rekordeid ja ma arvan, et ka kõik teised tegid rekordeid,“ rääkis Koik. ”Detsember on detsember ja vaatamata sellele, et eestlane on kitsi, siis tegelikult ta oma lähedasi hoiab ja kingitusi teeb,“ ütles Koik.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.24, 09:26
Värske statistika: Ka jaanuaris jaekauplejate müügid vähenesid
Luminor: vaba raha peredel ei ole
Statistikaameti sõnul mõjutasid jaanuaris müügitulu vähenemist enim tööstuskaupade kauplused, kus müügitulu kahanes 2023. aasta sama kuuga võrreldes 13%.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele