• 05.03.24, 12:37

DPD: E-poest tellitakse üha enam just neid tooteid

Logistikaettevõtte DPD üleeuroopalises uuringus selgus, et e-poodides käib ostlemas enam kui kaks kolmandikku Eesti elanikest. Aastane müügikasv on olnud märkimisväärne just kahes tootekategoorias.
DPD pakiautomaat Kristiine Keskuse juures.
  • DPD pakiautomaat Kristiine Keskuse juures.
  • Foto: Andras Kralla
„Enam kui pooled uuringus osalenud Eesti elanikud leidsid, et saavad kõik vajalikud tooted ja teenused soetada e-poest,“ ütles DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd ja lisas, et seda ilmestab kümnendiku võrra kasvanud ravimite tellimine e-poodidest. ”Mitmed tarbijad tellivad täna ka juba retseptiravimid e-poest otse koju või pakiautomaati,“ selgitas Kivimurd.

Seotud lood

Uudised
  • 06.12.23, 14:57
E-kaubandus Eestis ja maailmas: kasvu pidurdumist pole oodata
Venipaki hiljutise uuringu järgi on Baltikumis e-ostlejate osakaal märkimisväärne: tervelt 94% uuringus osalenud eestlastest, 97% lätlastest ja 98% leedulastest soetavad kaupu veebist.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele