Logistikaettevõtte DPD üleeuroopalises uuringus selgus, et e-poodides käib ostlemas enam kui kaks kolmandikku Eesti elanikest. Aastane müügikasv on olnud märkimisväärne just kahes tootekategoorias.

- DPD pakiautomaat Kristiine Keskuse juures.
- Foto: Andras Kralla
„Enam kui pooled uuringus osalenud Eesti elanikud leidsid, et saavad kõik vajalikud tooted ja teenused soetada e-poest,“ ütles DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd ja lisas, et seda ilmestab kümnendiku võrra kasvanud ravimite tellimine e-poodidest. ”Mitmed tarbijad tellivad täna ka juba retseptiravimid e-poest otse koju või pakiautomaati,“ selgitas Kivimurd.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Venipaki hiljutise uuringu järgi on Baltikumis e-ostlejate osakaal märkimisväärne: tervelt 94% uuringus osalenud eestlastest, 97% lätlastest ja 98% leedulastest soetavad kaupu veebist.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.