• 06.12.23, 14:57

E-kaubandus Eestis ja maailmas: kasvu pidurdumist pole oodata

Venipaki hiljutise uuringu järgi on Baltikumis e-ostlejate osakaal märkimisväärne: tervelt 94% uuringus osalenud eestlastest, 97% lätlastest ja 98% leedulastest soetavad kaupu veebist.
Lääne-Euroopas ostetakse internetist praktiliselt kõike: toiduaineid, riideid, majapidamistarbeid. Baltikumis on aga lisaks traditsioonilistele e-kaubanduse toodetele suur osakaal veebi vahendusel soetatud teenustel.
  • Lääne-Euroopas ostetakse internetist praktiliselt kõike: toiduaineid, riideid, majapidamistarbeid. Baltikumis on aga lisaks traditsioonilistele e-kaubanduse toodetele suur osakaal veebi vahendusel soetatud teenustel.
  • Foto: Adas Vasiliauskas
Venipaki rahvusvahelise äriarenduse juht Sabina Bačiulienė, ON24.ee turundusjuht Maarja Lenk ja Apotheka e-apteegi juht Jürgen Jänese räägivad nii e-kaubanduse olukorrast Baltikumis, populaarseimatest kaubagruppidest kui ka sektori probleemkohtadest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele