• 07.03.24, 10:34

Uuring: klienditeenindajad tunnevad, et neisse suhtutakse üha halvemini

Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud, selgus uuringufirma Norstat uuringust. Kolmandik teenindajatest tunneb, et nende töö ei ole klientide ja ühiskonna poolt väärtustatud ning lausa 39% tajub klientide suhtumise halvenemist.
Paljud teenindajad on siiski kogenud ka klientide erilist tänu.
  • Paljud teenindajad on siiski kogenud ka klientide erilist tänu.
  • Foto: Raul Mee
Norstat uuris kolmandat aastat järjest 300 klienditeenindajalt hulgi- ja jaekaubanduse, majutuse ja toitlustuse, meelelahutuse ning info ja side valdkonnast, milline on nende rahulolu oma tööga ning kuidas on nende hoiakud ja ootused ajas muutunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele