• 07.03.24, 10:34

Uuring: klienditeenindajad tunnevad, et neisse suhtutakse üha halvemini

Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud, selgus uuringufirma Norstat uuringust. Kolmandik teenindajatest tunneb, et nende töö ei ole klientide ja ühiskonna poolt väärtustatud ning lausa 39% tajub klientide suhtumise halvenemist.
Paljud teenindajad on siiski kogenud ka klientide erilist tänu.
  • Paljud teenindajad on siiski kogenud ka klientide erilist tänu.
  • Foto: Raul Mee
Norstat uuris kolmandat aastat järjest 300 klienditeenindajalt hulgi- ja jaekaubanduse, majutuse ja toitlustuse, meelelahutuse ning info ja side valdkonnast, milline on nende rahulolu oma tööga ning kuidas on nende hoiakud ja ootused ajas muutunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele