• 01.04.24, 12:02

Pakendikeskuse naljareklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda

Käibe tõus on umbes viiekordne ja kasumi tõus ligi kümnekordne, sõnas Pakendikeskuse omanik ning juht Lauri Maaring turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole.
Fotol vasakult - Alvar Lonks, Lauri Maaring ja Indrek Viiderfeld
  • Fotol vasakult - Alvar Lonks, Lauri Maaring ja Indrek Viiderfeld
  • Foto: Raul Mee
Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 20:22
Kuidas Keila pereettevõte Usin-TR viis tootmise ja tarneahela paberilt digitaalseks
Usin-TR on 1998. aastast Keilas tegutsev pereettevõte, mis valmistab kulinaariatooteid ning lisaks pagari- ja kondiitritooteid. Aastatega on tootevalik märgatavalt kasvanud ning pikka aega toimetati vanema tarkvaralahendusega, mis jäi aga uutele ideedele ja kasvuambitsioonidele jalgu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele