• 01.04.24, 12:02

Pakendikeskuse naljareklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda

Käibe tõus on umbes viiekordne ja kasumi tõus ligi kümnekordne, sõnas Pakendikeskuse omanik ning juht Lauri Maaring turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole.
Fotol vasakult - Alvar Lonks, Lauri Maaring ja Indrek Viiderfeld
  • Fotol vasakult - Alvar Lonks, Lauri Maaring ja Indrek Viiderfeld
  • Foto: Raul Mee
Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele