Pro Optika kaubamärgi all opereeriv OptiPRO OÜ ostab Pere Optika kauplusteketi omanikettevõtte Optiland Eesti OÜ. Tehing on siiski veel Konkurentsiameti kinnituse ootel, kuigi ettevõtte juhi kinnitusel konkurentsisituatsioon Eestis hoopis paraneks.
OptiPro OÜ juht Bruno Lauri sõnul seisneb tehingu kasutegur mastaabiefektis.
Foto: Raul Mee
“Koondumise tulemusena paraneb turul konkurentsiolukord,” leidis OptiPRO juhatuse liikme Bruno Lauri. “OptiPRO ja Optiland Eesti suudavad ühiselt pakkuda Instrumentarium Optikale senisest tõhusamat konkurentsi,” selgitas ta.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.