Pro Optika kaubamärgi all opereeriv OptiPRO OÜ ostab Pere Optika kauplusteketi omanikettevõtte Optiland Eesti OÜ. Tehing on siiski veel Konkurentsiameti kinnituse ootel, kuigi ettevõtte juhi kinnitusel konkurentsisituatsioon Eestis hoopis paraneks.
OptiPro OÜ juht Bruno Lauri sõnul seisneb tehingu kasutegur mastaabiefektis.
Foto: Raul Mee
“Koondumise tulemusena paraneb turul konkurentsiolukord,” leidis OptiPRO juhatuse liikme Bruno Lauri. “OptiPRO ja Optiland Eesti suudavad ühiselt pakkuda Instrumentarium Optikale senisest tõhusamat konkurentsi,” selgitas ta.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.