Pro Optika kaubamärgi all opereeriv OptiPRO OÜ ostab Pere Optika kauplusteketi omanikettevõtte Optiland Eesti OÜ. Tehing on siiski veel Konkurentsiameti kinnituse ootel, kuigi ettevõtte juhi kinnitusel konkurentsisituatsioon Eestis hoopis paraneks.
OptiPro OÜ juht Bruno Lauri sõnul seisneb tehingu kasutegur mastaabiefektis.
Foto: Raul Mee
“Koondumise tulemusena paraneb turul konkurentsiolukord,” leidis OptiPRO juhatuse liikme Bruno Lauri. “OptiPRO ja Optiland Eesti suudavad ühiselt pakkuda Instrumentarium Optikale senisest tõhusamat konkurentsi,” selgitas ta.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.