Kehval ajal kliente kaotada ei tohi, allahindlusprotsentidega manipuleerimine muudab aga müügitulu hüplikuks, analüüsis Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna kaupmeeste massiivset “aletamist”.
- Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna Foto: AS Alexela
“Alexelas oleme märganud, et allahindluse protsendi kuvamine jääb tarbijale arusaamatuks. Selleks, et tarbijale oleks selge, milline on reaalne sääst, oleme valinud suuna, et näitame tarbijale nii esialgset hinda kui ka kampaaniahinda,” selgitas Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna. Teisisõnu, näiteks kütusega seotud kampaanias näidatakse kliendile allahindluse suurust ehk näiteks mitu senti on hind madalam täishinnast.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.