Kehval ajal kliente kaotada ei tohi, allahindlusprotsentidega manipuleerimine muudab aga müügitulu hüplikuks, analüüsis Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna kaupmeeste massiivset “aletamist”.

- Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna
- Foto: AS Alexela
“Alexelas oleme märganud, et allahindluse protsendi kuvamine jääb tarbijale arusaamatuks. Selleks, et tarbijale oleks selge, milline on reaalne sääst, oleme valinud suuna, et näitame tarbijale nii esialgset hinda kui ka kampaaniahinda,” selgitas Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna. Teisisõnu, näiteks kütusega seotud kampaanias näidatakse kliendile allahindluse suurust ehk näiteks mitu senti on hind madalam täishinnast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.