• 10.04.24, 15:40

Alexela: allahindlusprotsentidega manipuleerimise tulemus on hüplik müügitulu

Kehval ajal kliente kaotada ei tohi, allahindlusprotsentidega manipuleerimine muudab aga müügitulu hüplikuks, analüüsis Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna kaupmeeste massiivset “aletamist”.
Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna
  • Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna
  • Foto: AS Alexela
“Alexelas oleme märganud, et allahindluse protsendi kuvamine jääb tarbijale arusaamatuks. Selleks, et tarbijale oleks selge, milline on reaalne sääst, oleme valinud suuna, et näitame tarbijale nii esialgset hinda kui ka kampaaniahinda,” selgitas Alexela energiamüügi valdkonna juht Tarmo Kärsna. Teisisõnu, näiteks kütusega seotud kampaanias näidatakse kliendile allahindluse suurust ehk näiteks mitu senti on hind madalam täishinnast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele