• 23.04.24, 12:32

Rimi avas esimese mehitamata poe

Rimi Eesti juhi Kristel Metsa sõnul on tegu täiesti uue lähenemisega nii tehniliste lahenduste kui kliendikogemuse osas.
Rimi avas Tallinnas Noblessneri kvartalis esimese töötajateta iseteeninduspoe.
  • Rimi avas Tallinnas Noblessneri kvartalis esimese töötajateta iseteeninduspoe.
  • Foto: Rimi Eesti Food
Rimi avas Tallinnas Noblessneri kvartalis esimese töötajateta iseteeninduspoe. “See on pilootprojekt, millega püüdleme selle poole, et võimaldada ööpäevaringselt ostlemist,” selgitas Rimi Eesti juht Kristel Mets.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele