Riidemüügiga tegelev N-Kaubandus OÜ kasum kahanes aastaga 8%. Tegevuskulud kasvasid murettekitavalt palju, kommenteeris ettevõtte värsket majandusaasta aruannet juhatuse liige Ljubov Nurmist.

- N-Kaubandus avas 2022. aastal kaupluse ka Tallinnas Ülemiste keskuse 2. korrusel.
- Foto: N-Kaubandus OÜ
“2024. aasta esimene kvartal oli raske. Neli esimest kuud jäi müügitulu tavapärasest palju väiksemaks. Kui vaadata kaubagruppide kaupa, siis ei olnudki vahet - käive oli suhteliselt ühtlaselt madalam kõigis kaubagruppides. Loodame, et euribori langedes jääb inimestel rohkem raha kätte,” sõnas N-Kaubandus OÜ üks juhatuse liikmetest, Ljubov Nurmist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.