Eesti tarbijad planeerivad igal aastal aina vähem e-poodides ostelda, selgus uuringufirma Gemiuse viimasest internetiuuringust.
Iga-aastases Baltikumi e-kaubanduse uuringus küsiti vastajatelt, kui palju tarbijad käesoleval aastal internetipoodides raha kulutada plaanivad. Selgus, et 42% vastajatest planeerib kulutuste mahtu mitte tõsta, vahendas Gemiuse uuring. Uuringufirma vahendas ka, et 40% ongi olnud keskmiselt eestlaste tulemus sõltumata aastast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Osta.ee avas keskkonna Pakiportaal.osta.ee, mis laseb klientidel omavahel võrrelda kolme suure logistikaettevõtte pakiautomaatide hindu ja võimalusi.
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.