Viieaastase pausi järel kuulutas Viru Keskus taas välja keskuse parimad ostukeskkonnad.

- Kaubamaja Toidumaailm
- Foto: Viru Keskus
Viru Keskus on aastast-aastasse tunnustanud oma parimaid teenindajaid, teeninduskohti ja ostukeskkondi. Viimasel viiel aastal pole aga parima ostukeskkonna tiitlit välja antud.
“Keskuse uuenemise tõttu olid kauplused kohati ebavõrdses seisus ning auhinna andmine otsustati pausile panna. Nüüdseks on aga uuenduskuur läbitud,” selgitas Viru Keskuse tegevjuht Gertti Kogermann, miks traditsioon taaselustati.
“Parimate ostukeskkondade valimine oli väga keeruline protsess,“ tõdes ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.