Viieaastase pausi järel kuulutas Viru Keskus taas välja keskuse parimad ostukeskkonnad.

- Kaubamaja Toidumaailm
- Foto: Viru Keskus
Viru Keskus on aastast-aastasse tunnustanud oma parimaid teenindajaid, teeninduskohti ja ostukeskkondi. Viimasel viiel aastal pole aga parima ostukeskkonna tiitlit välja antud.
“Keskuse uuenemise tõttu olid kauplused kohati ebavõrdses seisus ning auhinna andmine otsustati pausile panna. Nüüdseks on aga uuenduskuur läbitud,” selgitas Viru Keskuse tegevjuht Gertti Kogermann, miks traditsioon taaselustati.
“Parimate ostukeskkondade valimine oli väga keeruline protsess,“ tõdes ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.