Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa avaldab, millist tarbijakäitumist näeb ettevõte majanduslanguse taustal ning millised on ettevõtte järgmised strateegilised sammud.

- Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa
- Foto: Rene Riisalu
Miks otsustas Orto liikuda e-kaubandusse?
Orto ambitsioon on kasvada ja e-kaubandus on loogiline järgmine samm, et olla oma klientidele lähemal. Täna on Orto kaubavalik saadaval kõigis suurimates jae- ja apteegikettides. Kaupluste lõikes ei ole aga kajastatud kogu Orto pakutavat sortimenti, sest kauplusel on õigus ise otsustada, millist kaupa ta riiulisse valib. E-poe eelis ongi kogu meie tootevalik. Kui eelmisel aastal ostsid tarbijad laias laastus kaks miljonit Orto toodet, siis e-poe avamisega on prognoos numbrit kasvatada, sest pakume kohalikul turul head hinna ja kvaliteedi suhet.
E-pood annab meile võimaluse ka tarbijatele kommunikeerida meie väärtuseid ning pakkuda klientidele eksklusiivselt uusi tooteid. Kui me oleme e-kaubanduses, siis meie teadlikkus tõuseb ka jaekaubanduses.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.