• 27.05.24, 13:37

Orto uus etapp. E-pood oli alles esimene samm

Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa avaldab, millist tarbijakäitumist näeb ettevõte majanduslanguse taustal ning millised on ettevõtte järgmised strateegilised sammud.
Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa
  • Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa
  • Foto: Rene Riisalu
Miks otsustas Orto liikuda e-kaubandusse?
Orto ambitsioon on kasvada ja e-kaubandus on loogiline järgmine samm, et olla oma klientidele lähemal. Täna on Orto kaubavalik saadaval kõigis suurimates jae- ja apteegikettides. Kaupluste lõikes ei ole aga kajastatud kogu Orto pakutavat sortimenti, sest kauplusel on õigus ise otsustada, millist kaupa ta riiulisse valib. E-poe eelis ongi kogu meie tootevalik. Kui eelmisel aastal ostsid tarbijad laias laastus kaks miljonit Orto toodet, siis e-poe avamisega on prognoos numbrit kasvatada, sest pakume kohalikul turul head hinna ja kvaliteedi suhet.
E-pood annab meile võimaluse ka tarbijatele kommunikeerida meie väärtuseid ning pakkuda klientidele eksklusiivselt uusi tooteid. Kui me oleme e-kaubanduses, siis meie teadlikkus tõuseb ka jaekaubanduses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele