• 27.05.24, 13:37

Orto uus etapp. E-pood oli alles esimene samm

Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa avaldab, millist tarbijakäitumist näeb ettevõte majanduslanguse taustal ning millised on ettevõtte järgmised strateegilised sammud.
Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa
  • Orto müügi- ja turundusjuht Reelika Rannamaa
  • Foto: Rene Riisalu
Miks otsustas Orto liikuda e-kaubandusse?
Orto ambitsioon on kasvada ja e-kaubandus on loogiline järgmine samm, et olla oma klientidele lähemal. Täna on Orto kaubavalik saadaval kõigis suurimates jae- ja apteegikettides. Kaupluste lõikes ei ole aga kajastatud kogu Orto pakutavat sortimenti, sest kauplusel on õigus ise otsustada, millist kaupa ta riiulisse valib. E-poe eelis ongi kogu meie tootevalik. Kui eelmisel aastal ostsid tarbijad laias laastus kaks miljonit Orto toodet, siis e-poe avamisega on prognoos numbrit kasvatada, sest pakume kohalikul turul head hinna ja kvaliteedi suhet.
E-pood annab meile võimaluse ka tarbijatele kommunikeerida meie väärtuseid ning pakkuda klientidele eksklusiivselt uusi tooteid. Kui me oleme e-kaubanduses, siis meie teadlikkus tõuseb ka jaekaubanduses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.03.25, 11:05
Kolm erinevat valdkonda, üks lahendus: NG Logistics, Kaupmees & Ko ja Tele2 Eesti tõhustasid tööprotsesse elektrooniliste hinnasiltidega
Elektroonilised hinnasildid ei muuda mugavamaks, turvalisemaks ja kiiremaks mitte üksnes kaupluste tööd, vaid hõlbustavad tegemisi logistikasektoris ja mitmetes teistes majandusharudes. Võimalus, et siltidele kuvatav info on samal ajal ühtne kõikjal, kus just hetkel vajadus ja soov on, lubab personalil pühenduda teistele olulistele protsessidele ning seeläbi firma edule ja arendamisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele