Coop tõi turule Eesti mahukaima kliendiprogrammi, kus alates tänasest on igal ostjal endal võimalik valida, millistele kaupadele soovib Coopi toidupoes soodushinda.

- Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri
- Foto: Coop Eesti
„Esmakordselt Eestis saavad sajad tuhanded kliendid omale personaalsed hinnasoodustused ise valida. Varem oleme näinud lahendusi, kus kliendid saavad aktiveerida neile määratud pakkumisi, sõltumata sellest, kas pakkumine sobib või mitte. Kliendi valikuvabadus eristabki meid kõigest senisest,“ kirjeldas Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. “Esialgu aasta lõpuni planeeritud pilootprojektis saavad kliendid personaalse soodustuse 11 tootele, millest kaheksa on võimalik vahetada endale meelepäraste toodete vastu. Lisaks jäävad alles ka kõik seni kehtinud kampaania- ja sünnipäevasoodustused.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.