Coop tõi turule Eesti mahukaima kliendiprogrammi, kus alates tänasest on igal ostjal endal võimalik valida, millistele kaupadele soovib Coopi toidupoes soodushinda.
- Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri Foto: Coop Eesti
„Esmakordselt Eestis saavad sajad tuhanded kliendid omale personaalsed hinnasoodustused ise valida. Varem oleme näinud lahendusi, kus kliendid saavad aktiveerida neile määratud pakkumisi, sõltumata sellest, kas pakkumine sobib või mitte. Kliendi valikuvabadus eristabki meid kõigest senisest,“ kirjeldas Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. “Esialgu aasta lõpuni planeeritud pilootprojektis saavad kliendid personaalse soodustuse 11 tootele, millest kaheksa on võimalik vahetada endale meelepäraste toodete vastu. Lisaks jäävad alles ka kõik seni kehtinud kampaania- ja sünnipäevasoodustused.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.