• 27.06.24, 12:44

Coop: jaaninädal tõstis väikepoodide käivet kolmandiku võrra

Jaaninädal ja alanud suvine puhkuseperiood lisas kohalike poodide käibele 25–35%, sealjuures suuremalt näiteks Võrumaal, Põlvamaal ja Pärnumaal.
Tsooru kauplus Võrumaal.
  • Tsooru kauplus Võrumaal.
  • Foto: Coop Eesti
„Jaekaubanduse suvine muster näitab, et jaaninädalaga alanud eestlaste suvine suurem ringirändamine panustab kohalikku ellu väga palju,“ ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla. „Mõju on otse näha meie poeketi üleriigilisest statistikast, kuna iga neljas ost tehakse Coopi väikepoest. Kohalike kaupluste külastajaid tuleb kiita, sest nad toetavad otseselt maaelu ja kohaliku toidu tootmist.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele