Jaaninädal ja alanud suvine puhkuseperiood lisas kohalike poodide käibele 25–35%, sealjuures suuremalt näiteks Võrumaal, Põlvamaal ja Pärnumaal.

- Tsooru kauplus Võrumaal.
- Foto: Coop Eesti
„Jaekaubanduse suvine muster näitab, et jaaninädalaga alanud eestlaste suvine suurem ringirändamine panustab kohalikku ellu väga palju,“ ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla. „Mõju on otse näha meie poeketi üleriigilisest statistikast, kuna iga neljas ost tehakse Coopi väikepoest. Kohalike kaupluste külastajaid tuleb kiita, sest nad toetavad otseselt maaelu ja kohaliku toidu tootmist.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.