Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli mais 898 miljonit eurot, võrreldes eelmise aasta sama ajaga vähenes müügimaht 4%, teatas statistikaamet.

- Majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes kahanes müügimaht mais 15 protsenti.
- Foto: Andres Haabu
Statistikaameti analüütik Johanna Linda Pihlak tõi välja, et mais mõjutasid jaekaubandusettevõtete müügimahu vähenemist enim tööstuskaupade kauplused, kus maht kahanes aastaga 8%. „Müügimaht vähenes enamikul tegevusaladel, vaid apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes jäi see eelmise aasta tasemele,“ ütles Pihlak teate vahendusel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.