• 05.07.24, 15:45

Jaekettide turuosas muutusi ei ole, kuid väiksemad jaeketid kasvasid turust kiiremini

Eelmine aasta oli jaekettide jaoks edukas, kus kasvasid nii müügitulu kui ka kasumid, välja arvatud ühe erandiga. Kõige enam suutis enda müügitulu kasvatada aga OG Elektra.
OG Eletra müügitulu kasvas 2023. aastal kõige enam
  • OG Eletra müügitulu kasvas 2023. aastal kõige enam
  • Foto: Andras Kralla
2023. aasta majandustulemustest selgus, et 2023. aastal hoidsid kõik jaeketid pingsalt enda turupositsioonist kinni ning turuosas suuri muutusi ei toimunud nagu aasta varem, kui Lidl Eesti turule tuli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele