• 13.09.24, 11:58

Maxima omatootesari läbib Euroopa juhtivas toidulaboris täiendavad toiduohutuse ja kvaliteedi uuringud

Maxima omatootesarja Well Done’i tooted läbivad lisaks tootjate poolt tehtud uuringutele täiendavalt regulaarseid toiduohutuse ja kvaliteedi laboriuuringud, mille eest on toodetele kvaliteeditunnuse omistanud rahvusvaheline kvaliteediuuringute laboratoorium J. S. Hamilton.
Regulaarselt toimuvate uuringutega pööratakse lisaks mikrobioloogiale tähelepanu ka toidupatogeenide uurimisele.
  • Regulaarselt toimuvate uuringutega pööratakse lisaks mikrobioloogiale tähelepanu ka toidupatogeenide uurimisele.
  • Foto: Maxima
Euroopa juhtivas kvaliteediuuringute laboris J. S. Hamilton viiakse läbi Maxima omakaubamärgi Well Done’i kiirestirikneva toidu uuringuid. Nende toodete hulka kuuluvad nii piima-, liha- kui kalandustooted. Testitud tootegruppidele on J. S. Hamiltoni kvaliteedimärgis esitatud ka toodete pakenditel.

Seotud lood

Uudised
  • 10.04.24, 13:10
Maxima emafirma teenis kriisi ajal investeeringud tagasi
Kontserni juht rääkis plaanidest
2023. aastal kasvatas Maxima Eesti ja Barbora e-poe emafirma Maxima Grupė UAB Eestis müügitulu 8,6%, kontserni põhifookus on täna Poola turu vallutamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele