Maxima emafirma teenis kriisi ajal investeeringud tagasi
2023. aastal kasvatas Maxima Eesti ja Barbora e-poe emafirma Maxima Grupė UAB Eestis müügitulu 8,6%, kontserni põhifookus on täna Poola turu vallutamine.
Maxima Eesti emafirma jäi 2023. aasta majandustulemustega rahule, Eestis kasvati 8,6%.
Foto: MAXIMA EESTI OU
Eestis Maxima jaeketti ja Barbora veebipoodi (Supersa OÜ) opereeriva Maxima Grupė majandustulemustest nähtub, et kriisiaastal säilitati finantsstabiilsus, kuid samas kasutati üldist kehva aega juba varem planeeritud investeeringute abil laienemiseks. Kontserni investeeringud kasvasid möödunud aastal eelneva perioodiga võrreldes lausa 45%, ulatudes 2023. aastal üle 168 miljoni euro.
Kus uuendused on tehtud, on näha muutusi ka käibenumbrites, ütles Maxima Eesti formaatide arendus- ja kaubanduse koordineerimisgrupi juht Aleksander Runin.
Lisatud ülevaatlik tabel ja jaekettide kommentaarid!
Tihedas konkurentsisituatsioonis klientide pärast võitlevad jaeketid avasid lähitulevikuga seotud laienemisplaanid. Selgub, et uusi kauplusi tuleb omajagu.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.