• 19.09.24, 11:01

Euroopa uute sõiduautode turg tõmbas augustis pidurit

Aasta algusest alates Euroopa Liidus stabiilselt kasvanud uute sõiduautode müük juulis pidurdus ja augustis tegi läbi tugeva languse.
Euroopa uute sõiduautode turg tõmbas augustis pidurit
  • Foto: Raul_Mee
Euroopa Liidu riikides püsis juulis uute sõiduautode müük samal tasemel möödunud aasta juulikuu tulemusega. Augustis müüdi aga EL riikides 643 637 uut sõiduautot ehk koguni 18,3% vähem kui eelmise aasta augustis. Kokku on tänavu kaheksa kuuga ostnud EL tarbijad 7,18 miljonit uut sõiduautot ehk 1,4% rohkem kui mullu samal perioodil.

Seotud lood

Saated
  • 16.09.24, 14:17
Automüüja maksu mõjust: uue auto ostmiseks tormi ei joosta
Kevade lõpus ja suve algul, kui automaks polnud veel paigas, elavnes siiski uute autode müük, tunnistas mitmes segmendis tegutseva Veho juhataja Keijo Kaasik.
Uudised
  • 06.09.24, 13:34
Elke Tallinna juht: uute sõidukite tellimuste arv kasvab, aasta teine pool tuleb automüügis kiire
Kuigi ka augustis langesid sõiduautode ja tarbesõidukite müügimahud aastatagusega võrreldes, on viimasel kuul suurenenud uute sõidukite tellimuste arv. Selle põhjal ennustab Elke Tallinna tegevjuht Raido Rosenfeld kiiret kasvu automüügis aasta teises pooles.
Uudised
  • 05.09.24, 11:57
Auto valikul on noorte jaoks olulised eelkõige ostuhind ja hoolduskulud
Sel suvel SEB korraldatud uuringust selgus, et 18-29-aastaste noorte hinnangul on auto valikul peamisteks kriteeriumiteks ostuhind ja hoolduskulud. Keskkonnasäästlikkust peetakse teisejärguliseks.
Uudised
  • 03.09.24, 13:41
Autoomanikud kasutavad jooksvate kulude katteks aina enam järelmaksu
Sõidukiomanikud tasuvad hooldus- ja remonditeenuste eest aina enam järelmaksuga või teisi finantsteenuseid kasutades. Uuringu andmetel hooldab valdav osa autoomanikke oma sõidukit margiesinduses, mis võimaldab järelteenindust finantseerida osa- või järelmaksetega.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele