• 05.09.24, 11:57

Auto valikul on noorte jaoks olulised eelkõige ostuhind ja hoolduskulud

Sel suvel SEB korraldatud uuringust selgus, et 18-29-aastaste noorte hinnangul on auto valikul peamisteks kriteeriumiteks ostuhind ja hoolduskulud. Keskkonnasäästlikkust peetakse teisejärguliseks.
Auto valikul on noorte jaoks olulised eelkõige ostuhind ja hoolduskulud
  • Foto: Liis Treimann
Uuringust ilmnes, et ligi 80% noortest eelistab auto ostmisel enam kui viis aastat vanu sõidukeid. Vaid alla 5% soetab esimese auto uuena. Isikliku sõiduki rahastamiseks kasutatakse seejuures pea võrdselt nii oma sääste (35%) kui ka perekonna, sugulaste või sõprade abi (üle 30%).

Seotud lood

Uudised
  • 04.09.24, 09:00
Eestlaste armastus linnamaasturite vastu on automaksust hoolimata tõusutrendis
Eesti tänavapildis on hetkel märgata kahte suurt trendi: Škodad ning linnamaasturid. Kõrgete autode soetamise põhjuseks tuuakse välja nii mugavust kui ka hirmu liiklusõnnetuste ees.
Uudised
  • 22.08.24, 14:50
Uuring: neljandik Eestimaa noortest ei plaani tulevikus autot soetada
SEB korraldatud uuringust selgus, et 18-29-aastastest eestimaalastest neljandik ei oma isiklikku sõiduvahendit ning ei plaani seda soetada ka tulevikus. Peamiste põhjustena tõid noored välja juhilubade puudumise ning eelistuse liikuda jalgsi, ratta- või ühistranspordiga.
Uudised
  • 03.09.24, 13:41
Autoomanikud kasutavad jooksvate kulude katteks aina enam järelmaksu
Sõidukiomanikud tasuvad hooldus- ja remonditeenuste eest aina enam järelmaksuga või teisi finantsteenuseid kasutades. Uuringu andmetel hooldab valdav osa autoomanikke oma sõidukit margiesinduses, mis võimaldab järelteenindust finantseerida osa- või järelmaksetega.
Uudised
  • 05.08.24, 10:23
Statistika: kaks kolmandikku eestlastest võiks sõita elektriautoga
Eesti inimesed on koondunud suurematesse keskustesse, kus ei pea igapäevaseks liikumiseks kasutama sisepõlemismootoriga sõidukit, vaid piisab ka elektriautost. Kuigi elektriautot osta ja ülal pidada võimaldaks juba paljude eestlaste sissetulek, koguvad elektrilised sõidukid enim populaarsust ettevõtjate ja kõrgema sissetulekuga inimeste seas, näitab Coop Panga Liisingu statistika.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele