Teemu Kilpiä räägib, et 2025. aasta Prisma jaoks tuleb pigem tagasihoidlik.
Foto: TIIT MOTUS
Tulemas on küllaltki problemaatiline aasta, mil inimesi ootavad ees mitmed erinevad maksutõusud, mis mõjutavad tarbija kindlustunnet, millest tulenevalt püüavad kõik kaupmehed vaadata üle oma sisemised protsessid ja muuta need tõhusamaks.
Tahad teada, mis toimub täpsemalt toidu- ja esmatarbekaupade jae- ja hulgimüügi valdkonnas?
Tuleval aastal on Selveri investeeringud pigem tagasihoidlikud, ent panustatakse e-Selverisse ning elatakse kaasa Robopoe projekti õnnestumisele Ülemiste linnakus.
Prisma emafirma SOK ostis ära krundi Viljandis, kuhu lähiaastatel on plaanis rajada Prisma hüpermarket, samuti on toimunud edasiminek Saaremaa kaupluse osas ning aasta lõpuks lansseerib Prisma uue e-poe.
Esmaspäeval, 9.09 alustavad kõik Prisma kauplused alkoholimüüki kell 10.09, et aidata teadvustada alkoholist põhjustatud sünnidefekte. Sama teeb ka Prisma emafirma Soomes ning teavitusega on liitunud mitu riiki üle maailma.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.