• 27.09.24, 09:59

Prisma maajuht Teemu Kilpiä: avame lähiaastatel kaks uut kauplust

Tuleva aasta märksõnad Prisma jaoks on tagasihoidlikkus ning targad investeeringud, lähiaastatel plaanitakse laieneda uutesse linnadesse.
Teemu Kilpiä räägib, et 2025. aasta Prisma jaoks tuleb pigem tagasihoidlik.
  • Teemu Kilpiä räägib, et 2025. aasta Prisma jaoks tuleb pigem tagasihoidlik.
  • Foto: TIIT MOTUS
Tulemas on küllaltki problemaatiline aasta, mil inimesi ootavad ees mitmed erinevad maksutõusud, mis mõjutavad tarbija kindlustunnet, millest tulenevalt püüavad kõik kaupmehed vaadata üle oma sisemised protsessid ja muuta need tõhusamaks.
Tahad teada, mis toimub täpsemalt toidu- ja esmatarbekaupade jae- ja hulgimüügi valdkonnas?
Loe Toidu- ja esmatarbekaupade müügi aastaraportist!

Seotud lood

Uudised
  • 26.09.24, 09:46
Coopi juht Rainer Rohtla: ehitame poode juurde, keegi uksi ei sulge
Olenemata ebastabiilsest majanduslikust olukorrast, jätkab Coop laienemist, töö jätkub ka väiksema külastatavusega kauplustes.
Uudised
  • 26.09.24, 16:37
Selveri juht Kristi Lomp: plaanime panustada e-Selverisse
Tuleval aastal on Selveri investeeringud pigem tagasihoidlikud, ent panustatakse e-Selverisse ning elatakse kaasa Robopoe projekti õnnestumisele Ülemiste linnakus.
Uudised
  • 20.09.24, 12:57
Prisma jätkab Eestis laienemist
Prisma emafirma SOK ostis ära krundi Viljandis, kuhu lähiaastatel on plaanis rajada Prisma hüpermarket, samuti on toimunud edasiminek Saaremaa kaupluse osas ning aasta lõpuks lansseerib Prisma uue e-poe.
Uudised
  • 09.09.24, 10:27
Prisma nihutab alkoholimüügi algust
Esmaspäeval, 9.09 alustavad kõik Prisma kauplused alkoholimüüki kell 10.09, et aidata teadvustada alkoholist põhjustatud sünnidefekte. Sama teeb ka Prisma emafirma Soomes ning teavitusega on liitunud mitu riiki üle maailma.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele