Tuleval aastal on Selveri investeeringud pigem tagasihoidlikud, ent panustatakse e-Selverisse ning elatakse kaasa Robopoe projekti õnnestumisele Ülemiste linnakus.

- Kristi Lomp näeb e-Selveris olulist kasvupotentsiaali.
- Foto: Meeli Küttim
Hinnatõus on tekitanud olukorra, kus ostud mõeldakse põhjalikult läbi ning igaks juhuks koju kaupa ei osteta. Süvenenud on toidu raiskamise vähendamise trend, samuti ostetakse soodushinnaga tooteid. “Selver on läbi aegade olnud kampaaniausku. Pakume pidevalt 3000 eri kategooriasse kuuluvat toodet väga soodsa hinnaga. Tänases olukorras toob see Selverile vaid kasu,” rääkis Selveri juht Kristi Lomp.
Tahad teada, mis täpsemalt toimub toidu- ja esmatarbekaupade jae- ja hulgimüügi valdkonnas?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olenemata ebastabiilsest majanduslikust olukorrast, jätkab Coop laienemist, töö jätkub ka väiksema külastatavusega kauplustes.
Selver avab Tartu vallas Raadi alevis supermarketi, milles on kaubanduspinda 3350m² ning sortimenti kuulub ligi 19 500 toidu- ja esmatarbekaupa.
Selver ja Grab2Go avasid pilootprojekti raames autonoomse kaupluse. Ööpäevaringselt avatud kauplus asub Ülemiste linnakus Öpiku majade ees. Kaupluse sortimenti kuulub ligikaudu 200 toodet.
Tallinna Haabersti linnaosa suurimas kaubanduskeskuses avas 29. augustil pidulikult uksed Selveri supermarket. Rocca al Mare Selveris on kaubanduspinda 3182,5 m² ning sortimenti kuulub ligi 20 000 toidu- ja esmatarbekaupa. Selveri kauplus paikneb keskuse Unibet Arena poolses otsas, kuhu on mugav siseneda nii parklast kui ka keskusest seest tulles.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.