Tänavu siseneb Saku Õlletehas Malta, Rumeenia ning 125-miljonilise elanikkonnaga Jaapani turule.
Saku Õlletehase peamised eksporditurud on valdavalt Läänemere ümbruse riigid ja Euroopa suurriigid. Aastaid on Saku eksportinud oma tooteid Islandile, Saksamaale, Küprosele, Kreekasse, Hispaaniasse, Slovakkiasse, Araabia Ühendemiraatidesse ning kaugematesse riikidesse nagu Hiina ja Austraalia.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uute maksutõusudega soovitakse küll riigikassasse täiendust saada, ent tegelik efekt on vastupidine – taas kogub hoogu piirikaubandus ning Eestist on saamas turistide jaoks kallis sihtriik, kirjutab Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Käes on suur suvi ehk põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.