„Uute autode tellimuste arv on viimastel kuudel märgatavalt suurenenud. Selle põhjal saab väita, et tarbijad on tõepoolest automaksu valguses ostuotsuseid edasi lükanud ja nüüd näeme selle otsuse vilju,“ ütleb Elke Tallinna tegevjuht Raido Rosenfeld. „Lõppeva aasta viimased kolm kuud saavad olema automüügis kiired, osade autode tarned ei mahu aga 2024. aastasse ära.“
Kuigi ka augustis langesid sõiduautode ja tarbesõidukite müügimahud aastatagusega võrreldes, on viimasel kuul suurenenud uute sõidukite tellimuste arv. Selle põhjal ennustab Elke Tallinna tegevjuht Raido Rosenfeld kiiret kasvu automüügis aasta teises pooles.
Sel suvel SEB korraldatud uuringust selgus, et 18-29-aastaste noorte hinnangul on auto valikul peamisteks kriteeriumiteks ostuhind ja hoolduskulud. Keskkonnasäästlikkust peetakse teisejärguliseks.
Kevade lõpus ja suve algul, kui automaks polnud veel paigas, elavnes siiski uute autode müük, tunnistas mitmes segmendis tegutseva Veho juhataja Keijo Kaasik.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.