META Advisory vanemkonsultant Urmas Vaino rääkis Müügijuhtimise Aastakonverentsil sellest, kui oluline on inspireeriv lugu ühe toote või teenuse juures.
Inimeste aju esmane fookus ratsionaalsetel või loogilistel argumentidel, vaid emotsioonidel. See tähendab, et mõjuv lugu aitab sageli tuua esile toote väärtused ja luua usaldust viisil, mida üksnes ratsionaalsed argumendid ei suuda. “Oluline pole ainult loo sisu, vaid ka selle esitamine õigel ajal, kohas ja viisil, niisamuti on lood meie ümber kogu aeg – küsimus on, kas me oskame neid märgata,“ selgitas Vaino.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.