META Advisory vanemkonsultant Urmas Vaino rääkis Müügijuhtimise Aastakonverentsil sellest, kui oluline on inspireeriv lugu ühe toote või teenuse juures.
Inimeste aju esmane fookus ratsionaalsetel või loogilistel argumentidel, vaid emotsioonidel. See tähendab, et mõjuv lugu aitab sageli tuua esile toote väärtused ja luua usaldust viisil, mida üksnes ratsionaalsed argumendid ei suuda. “Oluline pole ainult loo sisu, vaid ka selle esitamine õigel ajal, kohas ja viisil, niisamuti on lood meie ümber kogu aeg – küsimus on, kas me oskame neid märgata,“ selgitas Vaino.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.