• 18.10.24, 14:11

Viimane Forus Cinemas kino müüdi Linnamäele

Ettevõtja Kristjan Kongo müüs suurettevõtja Margus Linnamäe firmale MM Grupp viimase osa Eesti Forum Cinemasest, mis tähendab, et sündinud on tehing, mille konkurentsiamet mõni aasta tagasi ära keelas.
Aastal 2022 müüs ettevõtja Kristjan Kongo (fotol) Coca-Cola Plaza samuti Margus Linnamäe firmale.
  • Aastal 2022 müüs ettevõtja Kristjan Kongo (fotol) Coca-Cola Plaza samuti Margus Linnamäe firmale.
  • Foto: Liis Treimann
Kristjan Kongo sõnas, et Viljandi Forum Cinemasele on ostjaid otsitud juba neli aastat, aga huvi pole väga olnud. Suvel olevat olnud tõsine ostja Poolast, kes aga alt hüppas.

Seotud lood

Uudised
  • 16.09.24, 10:10
Linnamäest saab Apollo ainuomanik
Margus Linnamäest saab kino- ja restoraniäri Apollo Grupi ainuomanik, senine äripartner Ivar Vendelin suundub aga kinnisvaraturule.
TOP
  • 05.09.24, 15:59
RIKASTE TOP: kes on kaubanduse rikkaimad?
Äripäeva Rikaste TOP viiesajast jõukast tegutsevad koguni 117 kaubandusvaldkonnas. Kaks kõige rikkamat kaubandusvaldkonna ärimeest troonisid esikolmikut ka eelmisel aastal, kusjuures esikoha saavutanu säilitas oma positsiooni ka sel aastal. Esikukolmiku vara väärtus kokku ulatub pea miljardi euroni.
Uudised
  • 26.07.23, 13:44
Konkurentsiamet uurib Linnamäe kinotehingut
Ärimees Margus Linnamäe Apollo kinokontserni tehing, millega omandati konkurendilt Tallinnas Coca-Cola Plaza kino, tekitab konkurentsiametis kahtluseid ning järelevalvemenetlus koondumise üle alles käib.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele