Septembris uuringufirma Dive poolt läbiviidud valdkonnauuring selgitas välja Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõtte.
Teeninduskvaliteedi hindamiseks kasutati testostude ehk mystery shopping meetodit, mille käigus külastati Eesti suuremate linnade (Tallinna, Tartu, Pärnu, Narva, Viljandi ja Rakvere) telekomi esindusi. Igat ettevõtet külastati kokku 10 korda, kus testkliendid pöördusid esindusse sooviga soetada uus nutitelefon. Kokku tehti Eestis 30 ja kogu Baltikumis 90 testkülastust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.