Septembris uuringufirma Dive poolt läbiviidud valdkonnauuring selgitas välja Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõtte.
Teeninduskvaliteedi hindamiseks kasutati testostude ehk mystery shopping meetodit, mille käigus külastati Eesti suuremate linnade (Tallinna, Tartu, Pärnu, Narva, Viljandi ja Rakvere) telekomi esindusi. Igat ettevõtet külastati kokku 10 korda, kus testkliendid pöördusid esindusse sooviga soetada uus nutitelefon. Kokku tehti Eestis 30 ja kogu Baltikumis 90 testkülastust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.